EL CURS MITJÀ DEL RIU LLOBREGAT A PEDRET

Dijous i divendres vam anar a Pedret a fer l’estudi del curs mitjà del riu Llobregat  amb les i els alumnes de 1r d’ESO de l’institut de Guillem de Berguedà de Berga.

Per poder-ho fer amb tots els alumnes vam dividir l’activitat amb quatre torns. Cada classe era un torn i cada dia vam fer 2 torns.

L’objectiu de l’activitat era determinar la qualitat de l’aigua a Pedret. Primer vam fer el cabal i aspectes i temperatura de l’aigua. Després vam capturar i observar macroinvertebrats que ens van donar la informació necessària per saber quina qualitat tenia l’aigua al tram investigat. Vam complementar l’activat amb l’observació de l’impacte humà i la classificació de diferents espècies de vegetació i si aquestes eren pròpies o no de vegetació de ribera.