ESCOLA PLA DEL PUIG: LA 2a ESCOLA DEL BAGES DE LA SETMANA

Setmana de visites de la comarca veïna del Bages.

A principis de setmana va ser el torn de l’Escola Serra i Húnter de Manresa. Dimecres, dijous i divendres han vingut els alumnes de 4t de l’escola Pla del Pugi de Sant Fruitós de Bages. Després d’uns dies amb la pluja com a companyia i fent-se notar en l’entorn, han arribat uns dies de més calma.

Vam començar l’estada a Castellar de n’Hug, pujant a la cova de la Tuta i visitant les Fonts del Llobregat!

Dijous, va ser el torn del riu. Dins la setmana del dia mundial de l’aigua, com a investigadors i ajudants de la Lilit, vam anar al riu a resoldre un encàrrec. Vam esbrinar si al tram estudiat reunia les condicions perquè hi poguessin viure les truites de riu, molt amigues de la Lilit.

Vam acabar l’estada al bosc de la Sala. Fent un itinerari d’orientació per conèixer la vegetació i els animals que hi viuen.

Aquí podeu veure algunes imatges d’aquests tres dies al CdA de l’Alt Berguedà: