ESCOLA JACINT VERDAGUER

Aquest començament de setmana, hem tingut la visita dels alumnes de 3r i 4t de l’Escola Jacint Verdaguer de Santa Eugènia de Berga.

Dilluns ens vam trobar  a Castellar de n’Hug, vam pujar a la cova de la Tuta i vam anar a visitar les fonts del Llobregat. El bon temps ens va fer companyia durant tot el dia.

Dimarts, ens vam convertir en investigadors per un dia. Teníem un encàrrec de la Lilit i el matí el vam dedicar a fer un treball de camp al riu. A la tarda, al laboratori va ser el moment de fer observacions, classificacions i obtenir resultats. I després amb aquest resultat unes conclusions que ens van servir per saber si les truites podien viure al tram de riu analitzat.

Dimecres, tercer i últim dia de l’estada, va ser el moment de conèixer el bosc de la Sala a través d’un itinerari d’orientació amb brúixoles i GPS. En aquest itinerari vam poder conèixer quina flora i la fauna hi ha al bosc de l’entorn.

Aquí us deixen algunes imatges de l’estada :

Imatges de l’escola

Imatges del CdA