ELS ALUMNES DE L’ESPILL AJUDEN A LA LILIT

Aquesta setmana, de dilluns a dijous, hem tingut fent estada amb nosaltres l’escola L’Espill de Manresa. Concretament els alumnes de cicle mitjà (P3 i P4).

Dilluns vam trobar-nos al Mirador del Pedraforca per fer un treball del paisatge a partir de la llegenda i la maqueta. Després vam identificar els diferents elements del paisatge i el que més predominava. Vam continuar fins al mirador de Gresolet per escoltar i sentir el paisatge. I després de dinar vam baixar caminant fins a Saldes. Una part del camí per grups seguint les marques del PR. Tot i tenir la companyia del vent durant estones va ser un dia gairebé primaveral!

Dimarts vam anar a Castellar de n’Hug, a la Cova de la Tuta i les Fonts del Llobregat.

Dimecres vam investigar la qualitat de l’aigua del riu per poder ajudar a la Lilit i poder saber si les seves amigues podien viure en el tram de riu investigat.

I dijous, últim dia de l’estada, vam fer un itinerari d’orientació amb l’ajuda de brúixoles i GPS, per conèixer el bosc de la Sala.

Han sigut quatre dies molt intensos i ben aprofitats! Segur que la Lilit estarà més que contenta amb vosaltres!