CLOENDA DEL PROJECTE ENTORN A PEGUERA

Divendres, com a cloenda del projecte: “Coneix l’entorn del meu poble”, vam realitzar una trobada amb els alumnes de 6è de l’escola Galceran de Pinós de Bagà i els alumnes de 5è de l’escola de Gironella.

A les 9 del matí els nens i nenes de Bagà i de Gironella van sortir amb autobús direcció al Pla de la Creu de Fumanya, a tocar de Peguera. Allà vam trobar-nos tots. Després d’unes primeres  salutacions, ens vam presentar  així ens vam anar coneixent mica en mica i vam esmorzar tots junts. Des d’allà, tot caminant vam anar fins a l’antic poble de Peguera. Un lloc singular de la comarca.

Allà, per grups, vam fer una activitat d’orientació amb  GPS. Els grups estaven formats per alumnes de les dues escoles. Un cop acabada  l’activitat ja va ser hora de dinar. Després  només  va quedar temps per tornar cap al Pla de la Creu de Fumanay on ens esperaven els autobusos i per acomiadar-nos!

La jornada va anar molt bé. Els alumnes van poder conèixer un lloc nou de la comarca, van  gaudir d’una bona experiència  i sobretot van marxar amb noves amistats!

Aquí us deixem algunes imatges: