ESCOLA EL VINYET DE SOLSONA

Acabem el trimestre amb l’estada dels alumnes de P3 de l’escola el Vinyet de Solsona.

Ha sigut una estada de les llargues, de 4 dies!

Per començar vam veure el paisatge del Pedraforca i els elements que el formen, sentir i escoltar el paisatge al mirador de Gresolet i vam caminar fins a Saldes després de dinar a l’entorn del refugi Lluís Estasen. Tot i que vam poder trepitjar neu i que encara faltava un dia per la primavera, aquesta ja es feia notar en la seva plenitud!

Des de dalt del coll de la Creueta, amb una mica de neu a la vista, per això les marmotes encara estaven hivernant, vam anar baixant amb companyia d’algun isard cap a la cova de la Tuta. Allà vam dinar i cap a Castellar de n’Hug i les Fonts del Llobregat.

Dijous va tocar ajudar a la Lilit. Va ser dia de posar-nos les botes i investigar la qualitat de l’aigua del riu i veure si era possible que les amigues de la Lilit hi puguin viure.

I per acabar l’estada, encara van tenir energies per fer un itinerari d’orientació per conèixer el bosc de la Sala. Aquesta vegada sí, ja a la primavera!