CLOENDA DEL PROJECTE ENTORN 23-24

Per acabar el projecte “Coneix l’entorn del meu poble” d’aquest curs, com en els darrers anys, hem fet una cloenda. Aquesta vegada ens hem trobat tots en un dels llocs de referència de la comarca: els Rasos de Peguera.

Han participat en la cloenda tots els alumnes de les escoles que ha participat en el projecte: els alumnes de la comunitat de grans de l’escola Gira-sol de Montmajor i de l’escola d’Olvan, els alumnes de cicle superior de les escoles Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà i Princesa Làscaris de Casserres, els alumnes de P5 de l’escola de Gironella i els alumnes de P6 de l’escola Galceran de Pinós de Bagà.

Ens hem trobat a l’aparcament de l’estació, on mica en mica han anat arribant els diferents autobusos que transportaven els alumnes. Després hem fet un esmorzar tots junts.

L’activitat central de la trobada ha sigut una cursa d’orientació tipus Rogaine. Aquesta s`ha fet per petits grups barrejant alumnes de 2 o 3 centres diferents.

Finament hem acabat amb un dinar i una estona lliure on els alumnes s’han pogut relacionar i conèixer amb alumnes de la resta de centres participants.

Als vols d les 3 de la tarda ha sigut l’hora del retorn als respectius centre desfent la ruta d’anada.