ESCOLA ANDERSEN DE VIC

Durant tota aquesta setmana hem tingut fent estada amb nosaltres als alumnes de cicle inicial de l’escola Andersen de Vic. De dilluns a dimecres els alumnes de P2 i de dimecres a divendres els alumnes de P1.

El primer dia van ser tot uns campions i campiones i vam pujar a la cova de la Tuta! També van visitar les fonts del Llobregat que continuen amb poca aigua.

El segon dia de l’estada vam fer l’estudi del curs al del riu Llobregat per poder ajudar a la Lilit i resoldre el repte que els va proposar.

I per acabar l’estada, el tercer dia vam fer un itinerari per conèixer el bosc de la Sala seguint les marques i els cartells que els hi havia posat la Lilit.

Segur que la Lilit estarà molt contenta amb la feina que heu fet aquests dies a la Sala.