ENS RETROBEM AMB LES ESTADES

Aquesta setmana ens hem retrobat amb les estades a La Sala. Han vingut els alumnes de P4, P5 i P6 de l’escola La Candela de Valls.

Tot i que les previsions no eren massa bones finalment el temps ens ha respectat i fins i tot hem pogut gaudir del sol i la neu!

Dimarts vam trobar-nos a Castellar de n’Hug. Vam pujar a la cova de la Tuta. Pel camí vam poder trepitjar una mica de neu. De baixada vam anar a veure les Fonts del Llobregat. Pobres fonts! També necessiten la pluja!

Dimecres vam investigar molt! Vam anar al riu a fer un treball de camp i a la tarda al laboratori vam poder determinar la qualitat de l’aigua del tram investigat a partir de la informació que ens van donar els macroinvertebrats. Com que érem molta colla vam treballar amb 2 grups i dos espais diferents, tant al matí com a la tarda.

Dijous va ser el torn del paisatge i del Pedraforca. A partir d’una llegenda i una maqueta vam explicar la formació del Pedraforca i també vam identificar els diferents elements del paisatge i determinat quin era el predominant. També vam poder gaudir de les vistes i les emocions que ens transmetia aquest paisatge. Després de dinar vam baixar caminant cap a Saldes, alguns trams, seguint les marques del PR i per grups.

I per acabar divendres vam fer un itinerari d’orientació amb brúixola i GPS per conèixer el bosc de la Sala.

Aquí podeu veure algunes imatges fetes per l’escola