ELS DE LA CAPITAL D’OSONA VISITEN L’ALT BERGUEDÀ

Aquests dies hem tingut amb nosaltres els alumnes de 4t de l’escola Joaquim Salarich de Vic. Com que són 4 línies han vingut amb dos torns. Dimarts i dimecres 4t A i 4t B i dijous i divendres 4t C i 4t D.

L’itinerari escollit per l’estada ha sigut el de paisatge. Per això el primer dia vam trobar-nos a Maçaners, al mirador del Pedraforca. Allà vam explicar una llegenda, la formació de l’actual Pedraforca a partir d’una maqueta i vam identificar els diferents elements del paisatge. Vam completar l’activitat al mirador del Gresolet tot escoltant i sentint el paisatge. Finalment, després de dinar davant del refugi Estasen vam fer una bona caminada, tot baixant, fins al poble de Saldes. I sobretot vam poder tocar i jugar amb la neu!

El segon dia va ser el torn de Castellar d N’Hug. Després de voltar una mica pel poble i conèixer com es (4t A i 4t B), vam anar cap a les fonts del Llobregat i vam explicar el naixement del riu a partir d’una llegenda.

Una estada de 2 dies, curta però intensa. Ens ho hem passat molt bé amb tots i totes vosaltres!