EL VINYET DE SOLSONA

Ens retrobem amb les estades amb les i els alumnes de 3r de primària de l’escola el Vinyet de Solsona. Després d’uns dies molt intensos de carnestoltes… 4 dies d’estada a l’Alt Berguedà!

El dimarts ens vam trobar a Maçaners per fer l’estudi de paisatge del Pedraforca,  vam anar al mirador de Gresolet i vam dinar davant el refugi Estasen. I després de dinar cap a Saldes tot caminant!

Dimecres va ser el torn de la Tuta i les fonts del Llobregat a Castellar de n’Hug.

Dijous van fer un treball d’investigació sobre la qualitat de l’aigua del riu Llobregat al seu pas per la Sala, per resoldre l’encàrrec que els va fer la Lilit.

I finalment, divendres vam acomiadar l’estada amb un itinerari per conèixer el bosc de la Sala.

Aquí podeu veure algunes imatges de l’estada: