ANEM A CONÈIXER LA NOSTRA CIUTAT. FEM “UN TOMB PER BERGA”

Per tal de conèixer una mica més la ciutat de Berga hem realitzat dos itineraris circulars  amb els alumnes P3 de l’escola Sant Joan.

Aquests itineraris giren al voltant de dos centres d’interès. Per una banda tot el que fa referència al barri antic que tindria un caire més històric, seguint l’itinerari dissenyat per l’ajuntament: “Un tomb per Berga”. I un altre de caire més econòmic i actual que faria referencia al sector de serveis i equipaments municipals.

Els alumnes han portat un mapa com aquest per seguir l’itinerari corresponent:

També han portat una Tablet amb l’aplicació Wikiloc, per tal de gravar el track, marcar punts d’interès i fer una foto per cadascun d’aquests punts.

Podeu veure amb detall aquests itineraris a l’aplicació WIKILOC: