ACTIVITATS DE TDS A L’ESCOLA XARXA DE BERGA

Aquests dies amb els alumnes de 2n d’ESO de l’Escola  Xarxa de Berga hem anar a fer dues activitats incloses en els seu treball de síntesi.

Dimecres vam fer una activitat de GPS: primer dissenyant un itinerari de Pedret al l’escola per poder fer l’endemà i després fent una cursa d’orientació amb GPS i el visionat del recorregut a l’ordinador.

Dijous vam analitzar l’aigua del riu a Pedret, identificar la vegetació de ribera i l’impacte humà de la zona. Vam acabar fent un treball de laboratori per obtenir els resultats de l’anàlisi de l’aigua.

IMATGES DE LES ACTIVITATS: