3a ACTIVITAT PROJECTE ENTORN

Aquesta setmana hem començat la tercera activitat presencial del projecte amb el grup dels grans de l’escola d’Olvan. Hem continuat amb les i els alumnes de 5è de l’escola de Gironella.

La setmana que ve serà el torn del grup dels grans de l’escola Lillet a Güell de la Pobla de Lillet i els alumnes de 6è de l’escola Galceran de Pinós de Bagà.

En aquesta activitat fem 3 tasques diferents:

• Edició i publicació d’un vídeo de l’itinerari.
  • GPS: edició de track i waypoints i publicació en un mapa de Google, a Wikiloc i Relive.
  • Descripció, fotografies de l’itinerari i disseny Canva per publicar a Instagram.

Podeu veure’n els resultats al bloc del projecte

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *