Proves Cangur 2020

Des de l’any 1996 es realitza a Catalunya la prova Cangur, una activitat impulsada per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, de la qual és membre la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) que, per aquesta raó, és l’entitat titular del Cangur en llengua catalana.… Llegeix més»

Obertes les inscripcions per a la IV edició de Recerkids

Recerkids és una iniciativa adreçada a 5è i 6è de Primària d’escoles públiques i concertades impulsada per la Direcció General de Recerca dins del seu programa d’activitats pedagògiques, que tenen l’objectiu de divulgar la ciència a les escoles i donar a conèixer la tasca dels… Llegeix més»

39è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

El 39è Concurs BBVA de Dibuix Escolar, convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes amb el suport de BBVA, s’adreça a totes les escoles de primària i d’Educació especial de Catalunya. La Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC), amb el suport de BBVA, convoca el 39è… Llegeix més»

Setmana Europea de prevenció de residus

Enguany es celebra la XI edició del 16 al 24 de novembre de 2019.  de la “Setmana Europea de prevenció de residus” .El tema central de l’edició d’aquest any és l’educació i la comunicació en prevenció de residus. Adjuntem un document per explicar què és,… Llegeix més»

Acte inauguració curs escolar 2019-2020

El passat 10 de setembre va tenir lloc l’acte d’inauguració del curs escolar 2019-2020 a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels.
L’acte va incloure la conferència del terapeuta i formador en narrativa terapèutica i creativitat Jordi Amenós i Álamo que portava per títol El poder de… Llegeix més»

Trepitgem Castelldefels

El passat 17 de juny es va dur a terme la gimcana de presentació del llibre Trepitgem Castelldefels. Ha estat una iniciativa per presentar de forma oficial el llibre realitzat pels alumnes de 5è i 6è de les escoles participants (Lluís Vives, els Pins,… Llegeix més»

Enxarxats 2019