Trobada de lectors a la biblioteca

Aquest dilluns 31 de maig de 2021 a la biblioteca escolar de l’institut Miquel Martí i Pol, anomenada Biblioteca Pere Morros, s’ha realitzat una taula rodona sobre recomanació de llibres. Han participat 10 alumnes de tots els grups de primer de l’ESO. Després de l’hora del pati han baixat a la biblioteca i  s’han assegut al sofà  i  a les cadires que l’nvolten i  han  parlat de llibres. Primer, tot i que ja es coneixien tots, s’ha presentat ells i un llibre que havien escollit. Tot seguit han fet una breu explicació de la lectura i per acabar s’ha  valorat qui havia fet la millor explicació.

Els llibres seleccionats  han estat els següents:  Wolfgang (extraordinari), Cròniques de Nàrnia, Slappy, el muñeco viviente, Harry Potter i la pedra filosofal, Consecuencias de decir te quiero, Les aventures de Tintin au Pays des Soviets, El dia dels Trífids, La tieta terrible, Un mag de Terramar; i Harry Potter i el llegat maleit. Presentats respectivament pels i per les  alumnes: Hiba A., Karen G., Ariadna G. Lucas S., Dana S., Julian C., Martina F., Pol H., Jana R. i Laia M.. Els llibres que més èxit han tingut han estat: Wolfgang (extraordinari) i Un mag de Terramar.