1a Jornada Internacional “Implicat’ +”. 5a Jornada d’Escoles Solidàries

El pròxim dissabte 26 de març es portarà a terme la “1a Jornada Internacional Implicat’ +“, juntament amb la “5a Jornada d’Escoles Solidàries“, a la Sala Jaume Magre de l’Ajuntament de Lleida en format presencial amb la possibilitat també que pugui seguir-se virtualment.

El grup de treball Implica’t +, vinculat al PFZ del Segrià, celebra el 10è aniversari amb la seva ferma intenció de construir un projecte interdisciplinari per treballar els Principis de la Carta de la Terra i els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030 a les aules, des d’una perspectiva transversal en totes les etapes educatives.

Essent un tema tan actual que ocupa i preocupa a molts centres educatius i professorat creiem que és una oportunitat poder tenir persones expertes i conèixer de primera mà experiències d’arreu del món que treballen en aquesta línia.

En l’espai web podreu trobar l’accés a la inscripció:

1a Jornada Internacional Implicat’ + – 5a Jornada d’Escoles Solidàries