VI Jornada Tothom educa

Un any més, des de la Regidoria d’Educació, emmarcada en el Programa de foment de la participació organitza la VI Jornada TothomEducaque es portarà a terme el matí del proper dissabte 9 de novembre de 2013 a l’Escola del Parc, a partir de les 9.00h.

Aquest any comptarem amb la presència de la Sra. Marta Comas, educadora social i antropòloga, directora del projecte Famílies amb Veu de laFundació Jaume Bofill, que presentarà la ponència El potencial de les famílies per millorar l’escola, i que guiarà uns tallers de treball grupal posteriors, per tal de posar en comú els diferents punts de vista i aportacions de les persones assistents.
La darrera part de la jornada consistirà en la presentació de bones pràctiques per part de diferents AMPA de la ciutat.
Com ja sabeu, la jornada té l’objectiu d’afavorir la formació i el treball conjunt dels membres dels diferents sectors de la comunitat educativa, per avançar en la coresponsabilitat, com a element definitiu en la millora de l’èxit escolar de l’alumnat.
La jornada va dirigida a tots els membres de la comunitat educativa: professorat, famílies, AMPA i altres professionals, pel que us animem a fer extensiva aquesta invitació a aquelles persones o col·lectius que creieu convenient.
Així mateix, us adjuntem diferents elements per a fer difusió de la jornada.
La jornada requereix d’inscripció prèvia, que podeu fer a través del web municipal
www.elprat.cat/educació o a través del següent enllaç inscripció a la jornada