Jocs cooperatius

JORNADA INTERCENTRES DE JOCS COOPERATIUS

Lloc: Complex Esportiu Municipal Sagnier

IMG_0227

La Trobada Intercentres de Jocs Cooperatius és una jornada ludicoesportiva organitzada per la Xarxa de Mestres d’Educació Física del Prat de Llobregat.

La finalitat de la Trobada és la promoció dels Jocs Cooperatius, potenciant  les relacions socials i el treball en equip a través del joc entre l’alumnat de cinquè de centres de la ciutat del Prat.

Aquesta trobada es realitza amb el suport de l’alumnat d’animació d’activitats físiques i esportives (cicle de grau superior).

Centres participants

• Nostra Sra del Mar
  • Jaume Balmes
  • Institut Escola
  • Escola del Prat 1
  • Bernat Metge
  • Escola del Parc
  • Escola Mare de Déu del Carme
  • Escola Jacint Verdaguer
  • Joan Maragall
  • Charles Darwin

Objectius

• Fomentar la participació I l’interès dels nens/es per cooperar en les activitats físico-esportives proposades.
  • Promoure el respecte, l’esperit solidari i de cooperació entre l’alumnat mitjançant els jocs i les activitats físiques.
  • Fomentar l’autonomia i responsabilitat dels jugadors en les decisions grupals.
  • Gaudir de la pràctica de l’activitat física o esportiva potenciant la vessant lúdica per sobre dels aspectes competitius.
  • Respectar les regles i normes dels jocs, per un bon funcionament col·lectiu, així com la participació i el respecte envers les diferències.