Carta de productes TILC

El tractament integrat de llengües i continguts ens presenta una carta de productes que té com a objectiu oferir una formació adreçada als centres.
La metodologia TILC té com a objectiu la millora simultània de la competència comunicativa de l’alumnat en una llengua i dels resultats… Llegeix més»

Català per a famílies

L’escola Ramon Llull proposa obrir un espai de conversa en català per a famílies del Prat. Després dels acords amb el taller ULAE, des del PEE s’ha fet una proposta motivant.
El Centre de Normalització Lingüística del Prat conduirà el taller i partirà de les… Llegeix més»

La Queta ha arribat a les escoles!

Durant el mes de març, arribaran a totes les escoles materials de la Queta per treballar l’ús de la llengua amb l’alumnat de primària. L’acció, dins del Pla per incrementar l’ús del català als centres educatius, ha estat impulsada pel Govern, en el marc de la campanya “Provem-ho en català. Molt per parlar, molt per viure”.… Llegeix més»

Presentació de les línies del Departament: comprensió lectora i immersió

Ahir 5 de març, a l’Institut Joaquim Blume d’Esplugues de Llobregat, es van presentar dues de les línies prioritàries del Departament d’Educació per als propers cursos: La millora de la competència lectora i l’actualització del programa d’immersió lingüística.
Durant l’acte, es van desenvolupar les línies programàtiques… Llegeix més»