Programes de Diversificació Curricular a la UB

Els alumnes del Programa de Diversificació Curricular han col.laborat els dies 19 i 20 de setembre amb la Universitat de Barcelona, Facultat d’Economia i Empresa.
Durant el mes de juliol vam signar un acord de col·laboració entre el Departament d’Economia i Organització d’Empreses de la UB i el CEE Can Rigol, en el marc del XXV Congrés d’AEMARK. Aquesta col·laboració s’emmarca i respon a la voluntat del CEE Can Rigol i, en aquest cas, del Departament d’Economia i Organització d’Empreses de la UB de fomentar la inserció social i laboral dels alumnes de la nostra escola, oferint-los-hi experiències en entorns professionals i escenaris reals.
El Cristian, la Maria, el Carlos, el Dani i el Nico van organitzar i servir el coffee break dels congressistes.