Pla de consum de fruita a les escoles

Menjar fruita és sa i divertit! I els més petits ho descobreixen amb el Pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es va iniciar el curs escolar 2009/2010 i que es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels departaments d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, Salut i Ensenyament.
El professorat rep unes eines pedagògiques en el taller “El secret de Dayta” que es realitza en el Centre de Recursos de la zona. Es tracta d’una història participativa, a partir de la qual  surten jocs i dinàmiques per treballar a primària. La formació es planteja de forma vivencial i en grup, i totes les activitats estan lligades al desenvolupament de la història que es proposa. Si en voleu detalls cliqueu aquí.
Taller realitzat al CRP El Prat
La campanya, que aquest curs va adreçada als nens de cicle inicial i mitjà de primària (6 a 10 anys), consisteix a distribuir gratuïtament fruites i hortalisses als escolars dels centres educatius de Catalunya que hagin sol·licitat la participació i va acompanyada d’activitats educatives i de lleure relacionades amb l’alimentació, l’agricultura i la salut.
Durant 5 o 6 mesos del curs 2013/2014, es distribuirà, una vegada al mes, fruites i/o hortalisses seleccionades en funció de l’estació de l’any, la proximitat i la qualitat.
Trobareu més informació i recursos clicant el següent enllaç.