mSchools Edu_Hack

mschoolseduhackEn el marc del Mobile World Congress que es celebrarà la setmana del 22 al 25 de febrer de 2016, el programa mSchools organitza el dissabte dia 20 de febrer de 2016 la primera edició de la ‘mSchools_EDU_Hack‘, una jornada de cocreació educativa on hi són convidats tots els docents amb idees d’innovació pedagògica incorporant la tecnologia digital.

A part, enguany hi ha dues categories als mSchools Mobile Learning Awards 2016:

• Millors experiències d’aprenentatge amb tecnologia mòbil a l’aula presentades al mSchools Toolbox.

• Escola més innovadora en mEducation sobre l’ús responsable i eficaç de la tecnologia mòbil en educació.

També es celebrarà el seminari Chanching Education Together 2016 dirigit a directors de centres escolars, representants i responsables de polítiques educatives el dijous 25 de febrer de 2016 en el recinte de Fira Gran Via.