MATIPRAT Tercera Gimcana Matemàtica al Prat

matiprat16_DINA3El 12 de maig celebrem la Tercera Gimcana Matemàtica del Prat. Aquesta jornada fomenta la cohesió de l’alumnat del Prat i sensibilitza sobre la importància de tenir un coneixement matemàtic per resoldre les situacions de la vida quotidiana. Es tracta d’un conjunt de proves en un recorregut local que pretén estimular el gust per la matemàtica i la seva aplicació en l’entorn.

La Gimcana consta de 11 proves matemàtiques de diferent caràcter que corresponen als coneixements del currículum de 1er d’ESO: numeració i càlcul, canvi i relacions, mesura, espai i forma i estadística i atzar. Aquestes pràctiques s’apliquen a espais i entorns reals. Fondo d’en Peixo , torre Muntadas i carrer Ferran Puig.

Per tal de poder realitzar la Gimcana comptem amb el suport d’un grup de voluntariat i col·laboradors, per aquesta edició 93 alumnes de 4rt. D’ESO dels instituts Dalí, Baldiri i Ribera Baixa que fan de col·laboradors i ajuden als voluntaris, una trentena, per poder fer el seguiment de les proves. El cartell ha estat dissenyat per alumnat de l’Institut Escola del Prat.