Jornada a la UAB: una experiència inoblidable

b-n 400

El dia 15 d’octubre es va celebrar la Jornada Paco Ibáñez a la UAB amb la participació dels centres del Prat de Llobregat. El Sr. Eduard Cirera va presentar el nostre projecte i la Sra. Roser Martínez del CESIRE va explicar la catalogació del projecte dins l’ARC. A la taula rodona sobre el desenvolupament d’experiències a l’aula, hi van participar Marta Pons de Can Rigol, María José Quero i Mercedes Lorenzo amb una aportació de l’escola Josep Tarradellas, Montse Cumellas de l’Institut Ribera Baixa, Alba Sabaté de l’Institut Salvador Dalí i Alfonso Alegre de l’Institut Baldiri Guilera. Ens hi van acompanyar la inspectora Dolors Gispert i la Regidora d’Educació Pilar Eslava i alguns directors i professors del Prat implicats en el grup de treball “Història de la literatura cantada”. Després de la intervenció del Dr. Rossell, Paco Ibáñez va cantar alguns dels poemes més coneguts del seu repertori acompanyat a l’escenari per alumnes de Can Rigol.