Certamen de lectura en veu alta

El passat divendres 8 d’abril es van celebrar a l’auditori del Cèntric els quarts de final del XII Certamen de lectura en veu alta, convocat per Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Als quarts de final del Prat s’hi han presentat centres educatius de Gavà, Viladecans, Castelldefels, Sant Boi i El Prat.

veualta_2016Felicitem els centres de la nostra ciutat que any rere any hi participen:  Escola Bernat Metge, Institut escola del Prat, Institut Ribera Baixa i Escola Ntra Sra del Mar.  En aquesta edició del certamen els centres pratencs hi han fet un molt bon paper. Fotos.

Els alumnes de Batxillerat d’Arts Escèniques de l’institut Baldiri Guilera van co.laborar amb un espectacle molt dinàmic i estimulant.

Enhorabona als alumnes i professors que han obtingut el passi a la semifinal.  De l’institut Ribera Baixa han estat escollits l’alumna Ainhoa Sánchez     en la categoria de Corsaris i els alumnes,  Izaskun Acevedo, Oriol Garcia i Júlia Masa de la categoria, Tropa de corsaris. En Julián David Muñoz de l’escola Ntra. Sra. del Mar en la categoria Timoners. Els desitgem molta sort en la semifinal del 10 de maig al Caixaforum de Barcelona.

Us convidem a totes les escoles i instituts a participar al XIII Certamen de Lectura en Veu Alta el curs vinent com una eina per perfeccionar la lectura en veu alta i estimular el gust per llegir.