VC JOCS MATEMÀTICS AMB MATERIALS QUE TENIM A CASA

En motiu del Dia Escolar de les Matemàtiques en Sebastià Capella, mestre i formador ens oferirà dues video conferències al voltant dels jocs matemàtics amb materials casolans, els dimarts 12 i 19 de maig de 17 a 18 hores.

Accés via streaming:  1a sessió – JOCS MATEMÀTICS AMB MATERIALS QUE TENIM A CASA

Cliqueu aquí per accedir als materials

Adreçada a docents de Primària i 1rs nivells de Secundària. Dimarts 12 de maig de les 17 a les 18 hores, CRP del Prat.

2a sessió: MÉS JOCS MATEMÀTICS AMB MATERIALS QUE TENIM PER CASA
Adreçada a docents de Primària i Educació Infantil. Dimarts 19 de maig de les 17 a les 18 hores, CRP del Prat. L’enllaç a la VC apareixerà més endavant.

Sens dubte, una de les dificultats de l’ensenyament de les Matemàtiques segueix sent la poca motivació d’una part de l’alumnat.
Per això, quan fem servir materials manipulables, divertits i engrescadors aconseguim millors resultats d’aprenentatge. Els jocs reuneixen aquestes característiques.
A l’escola, a l’aula, s’han de fer servir! Els jocs permeten treballar aspectes molts diferents del currículum.
En aquest taller veurem sis jocs de matemàtiques que els podem preparar amb materials que tenim a casa!

Us animem a participar-hi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *