17è Fòrum de Treballs de Recerca “Ciutat del Prat”

Aquest any a causa de la COVID 19 es presenten de manera virtual per a tota la ciutadania els 11 Treballs de Recerca seleccionats pel Jurat del Fòrum TR que podeu consultar a la web FÒRUM TR’s 2019-2020.

Els TR seleccionats formen part de la vintena de treballs realitzats per 22 alumnes de 2n de batxillerat dels instituts del Prat en els àmbits científic-tecnològic, humanístic i ciències socials i d’expressió: física i artística.

Aquesta edició ha comptat amb la col·laboració del professorat i alumnat dels instituts del Prat, el Jurat del Fòrum TR, la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament del Prat i el Centre de Recursos Pedagògics de la Generalitat. Agraïm la participació i l’esforç de tothom per a poder oferir, de manera virtual, el fruit de la recerca i l’experimentació de l’alumnat de 2n de batxillerat de la ciutat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *