Presentació de les directrius IFLA per a la biblioteca escolar

El Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya (COBDC), amb la col·laboració del Departament d’Educació i del Departament de Cultura, ha elaborat la traducció de la segona edició Directrius IFLA per a la Biblioteca Escolar.

Per tal de donar a conèixer aquestes Directrius al professorat responsable de biblioteques dels centres educatius, als membres de les comissions BE i als membres dels equips directius, es farà una presentació a càrrec del COBDC el dilluns 28 de gener de 2019 de 17h a 19h, a la Sala Polivalent dels ST d’Educació al Baix Llobregat (Carrer Hospitalet, Sant Feliu de Llobregat).

Inscripició a l’activitat : 3001870503   Presentació de les directrius IFLA per a la biblioteca escolar

Aquesta segona edició representa, respecte a la primera, una actualització del desenvolupament professional del bibliotecari escolar en el context de la segona dècada del segle XXI, amb tots els canvis a nivell tecnològic, social i cultural que han tingut lloc i que seguiran succeint en un entorn cada cop més canviant.
L’actualització i el continu reciclatge del professional encarregat de la biblioteca escolar és fonamental per a un òptim funcionament d’aquesta i per a la seva correcta implementació dins del projecte de biblioteca.