La maleta de contes dels Drets Humans

Des de la Unitat de Cooperació, Solidaritat i Pau de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat s’ofereix una càpsula formativa en línia, adreçada a mestres de Cicle Infantil i Cicle Inicial de Primària, per treballar els àlbums il·lustrats a l’aula.

La càpsula virtual es farà dimarts 31 de gener de 12.45h a 13.45h a través de la plataforma Google Meet, i s’emmarca en el programa d’activitats que ha organitzat l’Ajuntament per commemorar el Dia Escolar de la Noviolència i la Pau 2023.

La sessió anirà a càrrec de la narradora professional Gina Clotet, que farà un recorregut per diferents contes i àlbums il·lustrats que tracten temes com la diversitat, la cooperació, el diàleg, la pau, la gestió dels conflictes i els drets humans, tot mostrant-los i compartint eines per a la seva lectura i reflexió amb l’alumnat.

Els continguts que es tractaran en aquesta sessió són:
– Donar a conèixer àlbums il·lustrats sobre la temàtica dels drets humans.
– Facilitar recursos i estratègies per dinamitzar la lectura d’aquests àlbums a l’aula d’infantil i primària.

En cas que vulgueu participar-hi, inscriviu-vos en el següent enllaç:  3041081304 Presentació de la maleta de contes de Drets Humans
2022-2023 Conferència. Infantil i Primària ( S’enviarà per correu electrònic l’enllaç de GMeet, a les persones inscrites.