Curs d’estratègia digital de centre (FIC) també al CFA Sant Boi

El passat mes de març, en el marc del Pla d’Educació Digital de Catalunya 20-23 (PEDC) per a l’elaboració de l’Estratègia Digital de Centre (EDC), el centre de formació d’adults CFA Sant Boi va iniciar la formació interna de centre (FIC) “curs d’estratègia digital de centre”  pel conjunt del claustre de professores i professors.

En aquesta formació es tracten aspectes digitals tan rellevants per la competència digital docent com la seguretat i protecció de dades, la competència digital de l’alumnat o l’ús avançat dels EVA dins de l’aula, entre d’altres.

Gràcies a l’impuls i a la implicació de la direcció del centre i dels dos membres de la comissió d’estratègia digital que actuen com a formadors, l’aprofitament d’aquest curs està sent molt elevat.  En el moment de la publicació d’aquest article, ja s’han realitzat set de les onze sessions previstes en aquesta formació amb una participació del 100% del claustre!!

Per saber-ne més, podeu consultar els objectius fent clic en el següent enllaç dins la pestanya “Activitats Formatives en Centre”.