Convocatòria mSchools Awards 2024

Descobreix les novetats de la convocatòria dels mSchools Awards d’aquest curs: dues modalitats per participar que reconeixen propostes educatives que contribueixin a la millora de reptes socials mitjançant l’ús d’eines i recursos digitals.

Pots participar en 2 modalitats:

• Modalitat Concurs: Premis a les propostes del programa mSchools amb un caràcter renovat.
  • Modalitat Crida Oberta: Reconeixement a propostes innovadores amb tecnologies emergents.

Crida Oberta mSchools Awards 2024!

L’objectiu és reconèixer i difondre propostes educatives innovadores dutes a terme en centres educatius de Catalunya que, en el marc de transformació digital i educativa, empren recursos digitals per donar resposta als reptes emmarcats en les temàtiques proposades.

El període d’inscripció s’inicia el 19 de febrer i finalitza el 14 d’abril de 2024.

Les propostes que es presentin hauran de donar resposta a reptes vinculats a algun dels següents 6 eixos proposats:

• BENESTAR EMOCIONAL I SOCIAL: Habilitats i estratègies per construir un clima social i emocional positiu.
  • ART I CREATIVITAT: L’art com a recurs de cohesió i transformació
  • CIUTADANIA I CONSCIÈNCIA GLOBAL: Entorn, societat i planeta
  • LLENGUA, CULTURA I DIVERSITAT: La riquesa de la pluralitat
  • EDUCACIÓ MEDIÀTICA: Alfabetització i mirada crítica
  • EQUITAT I INCLUSIÓ: Un món per a totes i tots

La inscripció dels projectes es realitzarà a la pàgina web https://mschools.com.

Més informació de les dues modalitats aquí.