Un nou present educatiu (Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya)

A la XXVIII Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya s’ha reflexionat sobre els canvis que la pandèmia ha generat en l’educació i els reptes que han sobrevingut. La situació d’urgència ha posat al descobert les limitacions del sistema i és important fer una diagnosi per entendre el que ha passat. Aquí trobareu tota la informació de la Jornada de reflexió, amb vídeos diversos de molts aspectes que us poden interessar.

El Consell Escolar de Catalunya ha reflexionat sobre el temps educatiu i n’ha extret algunes conclusions que posen de manifest la necessitat per part de tots els sectors de la comunitat educativa de disposar de temps per pensar, temps per reflexionar sobre el que estem fent, per què ho fem i com podem millorar.