Prova Cangur 2021

Es convoca la Prova Cangur 2021 per al dia 18 de març. S’adreça a tots els nivells escolars, des de cinquè de primària a la secundària postobligatòria. La prova Cangur 2021 es desenvoluparà en el propi centre.

Termini d’inscripció de l’1 al 28 de febrer.

La prova Cangur és una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Amb un format de concurs individual, l’objectiu del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

Més informació

Per a qualsevol dubte que no quedi prou clar es pot visitar al web del concurs o escriure als correus específics de cada comissió, que són: