Programa Ambaixadors i Ambaixadores Robocat 2021-2022

L’associació El Racó dels Robotaires, entitat organitzadora de la ROBOCAT, el Campionat de Robòtica de Catalunya, ha obert la convocatòria per a participar en el programa Ambaixadors i Ambaixadores ROBOCAT durant el curs 2021-22. S’adreça a estudiants a qui els hi agradi la tecnologia i la robòtica, i que tinguin ganes de participar en la promoció de la ROBOCAT a la seva escola, institut o universitat. Podeu formalitzar la sol·licitud a través del següent formulari fins al 30 d’abril de 2021.

Com a part de l’experiència, els ambaixadors i les ambaixadores aconseguiran:

• Formar part d’un projecte pioner a Europa que promou una robòtica lliure, assequible, sostenible i de difusió del patrimoni cultural, natural i artístic de Catalunya.
  • Descobrir les oportunitats que ofereix la ROBOCATi promoure-les entre els companys i companyes.
  • Conèixer gent nova amb les mateixes inquietuds. Passar-ho bé mentre s’adquireixen noves habilitats professionals.
  • Aconseguir experiència laboral durant els estudis a través d’un càrrec de responsabilitat.
  • Fer contactes amb empreses, entitats i institucions d’arreu del territori.
  • Desenvolupar les capacitats d’oratòria, comunicació, màrqueting i recursos humans.
  • Rebre formació especialitzada durant tot el programa d’ambaixadors/es.
  • Obtenir la Distinció d’Ambaixador/a ROBOCAT de l’escola, institut o universitat, i una carta de recomanació basada en els resultats.