La (falsa) tensió entre matèries i competències en el treball per projectes. “Óssos formiguers, pernils i rock’n roll”

Jordi Domènech (professor de ciències a l’Institut Marta Estrada de Granollers i professor associat de la UAB) i Sergi del Moral (professor de matemàtiques i cap d’estudis a l’Institut-Escola Les Vinyes de Castellbisbal) van realitzar la conferència: La (falsa) tensió entre matèries i competències en el treball per projectes. “Óssos formiguers, pernils i rock’n roll” a les instal·lacions del Servei Educatiu.

Els ponents van parlar de les diferents experiències que han tingut a les aules a l’hora d’implementar el treball per projectes, aspectes organitzatius, didàctics i metodològics, tot explicat amb una gran quantitat d’exemples i situacions que portaven a la reflexió sobre l’actuació docent avui dia. També, van tractar temes com els objectius, les competències i els continguts del currículum dins del marc del treball per projectes. Van recalcar que no hi ha una fórmula secreta que ajudi als docents a crear un projecte, sinó que l’èxit està a aprendre de l’assaig-error durant l’exercici docent.