Instruccions per a l’acció educativa i l’avaluació del tercer trimestre

A la intranet del Departament d’Educació es pot consultar el recull de orientacions i instruccions per l’acció educativa i l’avaluació del tercer trimestre.  “Intranet – Portal de centre”, enllaç a les noticies amb l’etiqueta ‘Gestió de Centres’.(Requereix identificació ATRI).

A la XTEC també podeu trobar un recull per àmbits de les Orientacions del Departament davant la situació de confinament.

Ensenyament Data
Ed. Infantil 2C
Primària
Secundària
Batxillerat
21/04/2020 Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en el tercer trimestre dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria i batxillerat davant la prolongació del període de confinament pel Covid19.
Formació
Professional Règim especial
21/04/2020 Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes dels ensenyaments de Formació professional i de Règim especial davant la prolongació del període de confinament pel Covid19.
CEE 23/04/2020 Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels i les alumnes en els centres d’educació especial durant el període de confinament pel Covid19
Serveis Educatius 16/04/2020 Orientacions referents al tercer trimestre per als serveis educatius a causa del tancament dels centres educatius pel coronavirus
Batxillerat. 14/04/2020 Resolució de la Direcció General de Currículum i Personalització referent a l’alumnat de batxillerat que cursa, aquest curs 2019-2020,la matèria específica d’Estada a l’empresa i que no podrà realitzar el total d’hores de pràctiques a l’empresa a causa dels motius de prevenció en relació amb el COVID19