Formació inicial Escoles Verdes

Ja són obertes les inscripcions a la formació inicial d’escoles verdes!

Aquesta formació és d’equips de centres i l’han de realitzar entre 3-4 persones del centre, una d’elles de l’equip directiu (a excepció de les ZER que s’acordarà amb elles en funció dels docents disponibles).

Les sessions formatives comencen al gener, però entre novembre i desembre es durà a terme una sessió inicial amb el claustre del centre per conèixer el punt de partida del centre, els interessos i motivacions i informar del procés i del que vol dir incorporar-se a la xarxa d’escoles verdes i els compromisos que el centre assumeix.

Us facilitem l’enllaç a la inscripció:

Iniciació a l’educació per a la sostenibilitat. Formació inicial escoles verdes  Del dijous 26/1/2023 al 22/6/2023 de 17:30h a 20:00h

A banda de la inscripció des de l’organització, es demana que empleneu el següent formulari (un per centre).