Dia Mundial de la Infància (UNICEF)

El dia 20 de novembre se celebra el Dia Mundial de la Infància. UNICEF ha dissenyat una activitat per celebrar aquest dia a l’escola, tant dins l’aula com online. Proposa que nens, nenes, nois i noies elaborin una peça comunicativa que reflecteixi les preocupacions i idees del grup sobre un tema relacionat amb els drets de la infància i l’adolescència (la salut, la pandèmia de la COVID-19, la higiene i el rentat de mans… o qualsevol altre dels seus drets). Aquí trobareu el detall de la proposta.Proposa que nens, nenes, nois i noies elaborin una peça comunicativa que reflecteixi les preocupacions i idees del grup sobre un tema relacionat amb els drets de la infància i l’adolescència (sobre el dret a salut, la pandèmia de la COVID-19, la importància de la higiene i el rentat de mans, com es protegeixen del coronavirus… o qualsevol altre dels seus drets). Aquí trobareu el detall de la proposta. I si aquestes preocupacions estan relacionades amb el canvi climàtic, la unitat “Escolta” del projecte “La lliçó més gran del món” pot ajudar.

Què proposa l’activitat?:

• Reflexionar sobre la comunicació, els objectius i el públic destinatari, triar un format (us proposem diferents exemples) i elaborar una peça audiovisual amb un missatge sobre els temes que més interessin al grup.
  • Difondre el missatge entreels dies pròxims al Dia Mundial de la Infància i el Dia Internacional de la Ràdio i la Televisió per la Infància (enguany, 12 de desembre).
  • Les escoles disposaran d’un tauló de Flipgrid perpujar les peces audiovisuals. Cal obtenir el codi d’accés!

Per a més informació: