Bones pràctiques de lectoescriptura en temps de pandèmia

El dia 12 d’abril va tenir lloc l‘activitatBones pràctiques de lectoescriptura en temps de pandèmia. Amb el confinament a causa de la pandèmia, l’alumnat de P5 ha vist interromput el seu procés de lectoescriptura.

En aquesta sessió, quatre centres educatius (Escola Casablanca, Escola Parellada, Escola Vicente Ferrer, de Sant Boi de Llobregat ; i Escola Pa de les Vinyes, de Santa Coloma de Cervelló) van compartir les seves experiències i reflexions: Com ha afectat a aquest alumnat? Quines estratègies s’han fet servir a les escoles per entomar aquest procés?

Va ser una presentació telemàtica, molt profitosa i enriquidora, de diverses experiències de centres, adreçada especialment a docents que treballen al Cicle Inicial de Primària. L’activitat, organitzada des d’aquest Servei educatiu, va comptar amb la participació de les inspectores de la ZE, M. Lourdes Sotelo i Lourdes Felip.