Avaluació de les aules d’acollida

Des de l’inici de la implementació de les aules d’acollida (curs 2004-2005), s’han aplicat instruments d’avaluació per tal de valorar el grau d’assoliment dels objectius referents a la integració escolar i a l’aprenentatge intensiu de la llengua catalana de l’alumnat nouvingut d’origen estranger.
Per poder obtenir dades comparables amb les quals es van obtenir el curs passat, els instruments d’avaluació s’han d’aplicar a partir de finals de maig.
Les infografies recullen els enllaços amb les orientacions i instruments d’avaluació, amb format imprès i digital (podreu accedir clicant a cada imatge).

El termini d’entrada de dades del curs 2021-2022 a l’aplicació informàtica  és de l’1 de juny al 30 de juliol de 2022.