Primer anunci Congrés Català d’Educació Matemàtica

El pròxim juliol tindrà lloc a Lleida el Congrés Català d’Educació Matemàtica, el C2EM, i els diferents comitès ja hi estan treballant intensament. Es tracta del quart congrés que s’organitza, després del de Mataró (2000), Barcelona (2016) i Tarragona-Reus (2020, online). És un esdeveniment important que aplega entre 400 i 600 docents de matemàtiques de totes les etapes educatives, des de la llar d’infants (que tenen un espai especialment dedicat a ells) fins a la universitat. 

En aquest primer anunci es presenten les línies principals del quart Congrés Català d’Educació Matemàtica, continuant la tradició de compartir coneixements, maneres de fer, espais i inquietuds del col·lectiu de mestres i professorat de matemàtiques.
Actualment, el debat sobre l’ensenyament de les matemàtiques està present en tots els mitjans de comunicació i a totes les xarxes socials. També l’administració mostra la seva preocupació pels resultats obtinguts, tant en Competències Bàsiques com en les proves PISA i intenta aportar les seves propostes.
Els i les docents som conscients que hi ha marge de millora en la nostra activitat diària en l’ensenyament de les matemàtiques, i són necessaris espais per poder reflexionar, analitzar i fer propostes que millorin l’educació matemàtica.

El congrés se celebrarà a Lleida els dies 7, 8 i 9 de juliol de 2025 i les inscripcions es faran a través de la pàgina web c2em.feemcat.org a partir de gener de 2025.

Adjuntem el document amb més informació.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut