1a Mostra d’ImpulsFP online

Aquesta mostra descobrirà el talent de l’FP i compartirà experiències. És el primer esdeveniment on-line que aplega alumnes vinguts d’arreu del territori, i que premia la capacitat emprenedora i d’innovació de la formació professional catalana. Admet inscripcions de convidats, a més a més d’alumnat i docents.

ImpulsFP és la unitat d’innovació de la subdirecció General de programes i projectes de la Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial que cerca impulsar els estudis professionalitzadors a través de cinc programes: ActivaFP, Catskills , EmprènFP, OrientaFP i InnovaFP. Aquests programes, cerquen la innovació en diferents àmbits, per ajudar a donar valor afegit a l’estudiant com a professional.