Visita a l’escola Puigberenguer

El 28 de febrer, els participants al projecte Art AMiC vam visitar l’escola Puigberenguer de Manresa. Vam  aprofitar que teníem previst fer la sessió de seguiment del treball a l’aula del projecte d’enguany, Límits, per visitar l’escola i que dues mestres compromeses amb el mateix ens fessin cinc cèntims de tot plegat.

La Montse i l’Anna ens van explicar com van començar a preparar el projecte i com, de mica en mica, es va anar implicant tot el professorat fins a emplenar les parets del centre de les obres creades per l’alumnat.

aula

A la sessió vam poder compartir idees i experiències sobre un mateix concepte, Límits,   que ha donat peu a una gran diversitat de treballs plàstics  a tots els centres participants.

lVestíbul de l'escola amb els ulls de l'alumnat i del professorat

El treball de Límits  a l’escola Puigberenguer s’ha entomat des de l’enfocament de dotar d’oportunitats i d’aprenentatges a l’alumnat. Totes les propostes han estat pensades per aprofitar la transversalitat que  ofereix  paraula límits, implicant-hi les diferents àrees.