XVIII Trobada de Corals d’Infantil i Primària

XVIII trobada de corals

La música és una eina indispensable en l’educació, ja que a través de la música es treballen molts aspectes de la formació integral de la persona, tant en el vessant del desenvolupament personal com el de les habilitats socials i les relacions interpersonals, així com en l’adquisició de les competències bàsiques.
El Departament d’Educació organitza diferents trobades musicals relacionades amb el cant coral que es treballa als centres però, donada la situació actual, enguany aquestes trobades se celebraran en format virtual.
A la Catalunya Central la trobada tindrà lloc dimecres 12 de maig a les 10h del matí. De la comarca del Bages, hi participa el grup de 1r del Col·legi Sant Josep de Navàs i del Moianès, l’alumnat de 5è i 6è de l’Escola Sesmon d’Oló de Santa Maria d’Oló.