Invitació a webinars organitzats pel Global Cities – Successfully educating tomorrow’s Global citizens

Global Cities, Inc torna a convidar el professorat català a participar en Webinars sobre l’ensenyament i avaluació de la competència global. Aquestes conferències es fan de manera virtual, els dies 6 de juny a les 12.00 h i 7 de juny a les 16.00 h  ET (18:00 h i 22.00 h respectivament a Barcelona) i estan adreçades al professorat dels centres educatius catalans que NO participa en el programa Global Scholars.

Global Cities, Inc vol compartir amb nosaltres les millors pràctiques desenvolupades a través del programa Global Scholars, un programa basat en projectes on l’alumnat explora els impactes locals d’un problema global. També es destacarà els resultats de l’últim informe portat a terme amb Out of Eden Learn, del Project Zero de la Harvard Graduate School of EducationSuccessfully Educating Tomorrow’s Global CitizensTeaching and Evaluating Global Competence”, que aporta proves empíriques que aquest enfocament genera per millorar la competència global.

Com sempre, es tracta d’una conferència molt estimulant i us animem que hi participeu si el tema és del vostre interès.

Les inscripcions cal fer clicant directament a la sessió que us vagi millor a la pàgina de Global Cities.