Llengua i Literatura: No et perdis les novetats dels cursos de llengua i literatura de l’Escola d’Estiu!

Ja estan obertes les inscripcions a la 49a edició de l’Escola d’Estiu.

Et convidem a explorar tots els cursos de la teva especialitat i et recordem que pots ampliar la teva certificació a 30 h inscrivint-te també, sense cost addicional, a les jornades de reflexió entorn la professió docent Ser docent al segle XXI: Qui som, què fem i per què ho fem?

• Si t’interessa fer un tercer curs, només hauràs de pagar un suplement de 25 euros.
  • Recorda que els cursos de 30 hores són vàlids per al concurs de mèrits de la pròxima convocatòria d’estabilització de plantilles docents, així com per als estadis de promoció docent.
  • Cursos reconeguts dins el Pla de formació permanent de professorat del Departament d’Educació (gestió en tràmit).

Descarrega’t el catàleg interactiu de l’Escola d’Estiu