Inauguració de la 20ª edició del Badasport: Badatletisme 2018-2019

Amb el Badatletisme i 1321 nois i noies de 5è de 34 escoles, s’inicia aquesta setmana el Badasport que celebra la seva 20a edició aquest curs amb 6 activitats diferents: Badatletisme (5è), Badacorfbol (6è), Badaorientació (4t), Badamotri (nova activitat per a 1r), Badajoc (3r) i Badaplatja (2n).

Prop de 7.800 nens i nenes participen en aquest projecte promogut pel Grup de Treball de Mestres d’Educació Física integrat en el Pla de Formació de Zona.

En aquesta 20a edició del Badasport hi participen aquestes 34 escoles: Antoni Botey, Artur Martorell, Badalona Port, Baldiri Reixac, Baldomer Solà, Bufalà, Feliu i Vegués, Folch i Torres, Gitanjali, Ítaca, Joan Coret, Joan Llongueras, Joan Miró, Josep Boada, Josep Carner, Jungfrau, Les Ciències, Llibertat, Llorens Artigas, Margarida Xirgu, Mercè Rodoreda, Miguel Hernández, Montigalà, Pau Picasso, Pere de Tera, Planas i Casals, Pompeu Fabra, Progrés, Rafael Alberti, Rafael Casanova, Salesians, Salvador Espriu, Sant Jordi i Ventós Mir

El Badasport 2018-19 està organitzat pel Grup de Treball de Mestres d’Educació Física de Badalona, el Centre de Recursos Pedagògics i els Serveis d’Educació i d’Esports de l’Ajuntament de Badalona, amb la col·laboració de la Unió Gimnàstica i Esportiva de Badalona, el Club de bitlles catalanes Termites, els Instituts Barres i Ones, La Pineda i La Riera, el Club Korfbal Badalona – La Rotllana, la Federació Catalana de Korfbal, el programa Fem Salut! i TUSGSAL, entre altres.