XI Jocs Florals Escolars

El Departament d’Educació convoca els XI Jocs Florals Escolars amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys.

Aquestes són les bases de participació. Com podreu veure hi ha diferents categories per a Ed. Primària i Ed. Secundària. Disposeu d’un recull de Material i recursos que podeu fer servir.

Volem destacar la categoria H del conte il·lustrat. Està adreçada a tot l’alumnat de primària. El propòsit és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic (bases específiques). En el blog Conte audiovisual il·lustrat trobareu una proposta per treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo.

Els treballs presentats, un per categoria, han de ser:

1. Col·lectius, de 3 a 5 alumnes, a les categories A1, B1, C1, D1, D2, E1 i E2.

2. Individuals o col·lectius a les categories A2, B2 i C2. Si el treball és  col·lectiu, de 3 a 5 alumnes.

3. Individuals a les categories F1, F2, G1 i G2.

Us enllacem el formulari de recollida de les creacions del vostre alumnat i també us adjuntem les bases de participació de la convocatòria d’enguany. Trobareu més informació a l’enllaç següent: https://xtec.gencat.cat/ca/centres/premis-i-concursos/jocsflorals/2324/

La data límit d’enviament dels vostres treballs a través del formulari és el 26 d’abril.

Us animem a participar en aquesta edició.