Visita guiada a l’exposició “Històries al cub”

Visita guiada pels mateixos alumnes el proper dimarts, 5 de juny a les 17.30h. INSCRIPCIONS AQUÍ!!.

Alumnat i professorat de l’INS Barres i Ones han pres la Sala Gran del Museu de la Immigració (MhiC) per produir, dissenyar i comissariar l’exposició: “Històries al Cub”

Aquesta proposta s’inclou dins els projectes educatius del MhiC i te per objectiu implicar als joves estudiants de secundària en la construcció d’uns discurs sobre el fet migratori a partir de les seves experiències i de l’anàlisi del seu entorn.

Si aprofiteu l’oportunitat de visitar l’exposició podreu:

• Conèixer històries de vida vinculades estretament amb el context educatiu de la ciutat de Badalona i amb el coneixement i reconeixement del fet migratori.
  • Conèixer i posar en valor la tasca realitzada per alumnat i professorat d’un institut públic de Badalona en el marc metodològic del treball per projectes.
  • Conèixer l’interès que té per a la tasca educativa l’oferta d’un equipament cultural proper com és el Museu d’història de la immigració de Catalunya.

INSCRIPCIONS

L’ACTIVITAT ESTÀ ADREÇADA A DOCENTS DE TOTES LES ETAPES EDUCATIVES